خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

نتانیاهو به مرگ نظامی صهیونیست در کرانه باختری واکنش نشان داد

نخست‌وزیر رژیم ‌صهیونیستی در واکنش به مرگ سرباز اسرائیلی گفت: این موضوع نشان می‌دهد مبارزه با تروریسم باید همچنان ادامه داشته باشد.

به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، «بنیامین نتانیاهو» در واکنش به مرگ یک نظامی اسرائیلی، گفت این امر نشان‌دهنده آن است که باید همچنان به مبارزه با تروریسم ادامه داد.

اظهارات نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در واکنش به کشته شدن یک سرباز صهیونیست در کرانه باختری بیان شده است. «تومر هازان» سرباز ارتش اسرائیل بود که روز جمعه مفقود شده و جنازه وی یک روز بعد شناسایی شد.

اداره امنیت داخلی اسرائیل (شین‌بت) فلسطینی‌ها را به کشتن این سرباز متهم کرده‌ و همین امر به آغاز موج جدیدی از حملات لفظی علیه فلسطینی‌ها منجر شده است. شین‌بت دو فلسطینی را در رابطه با مرگ این سرباز اسرائیلی بازداشت کرده‌ است.

برخی مقامات صهیونیست از جمله «اوری آریل» وزیر مسکن و شهرسازی اسرائیل به بهانه مرگ این سرباز، توقف روند آزادی اسرای فلسطینی را خواستار شده‌اند. رژیم‌صهیونیستی در چارچوب مذاکرات سازش، متعهد شده است 104 اسیر فلسطینی را که پیش از سال 1993 بازداشت شده‌اند، آزاد کند. تاکنون تنها 26 نفر از این اسرا آزاد شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.