خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

دیدار نخست وزیر اردن با رئیس جمهور مصر

رئیس جمهور موقت مصر که به منظور شرکت در اجلاس سران عرب - آفریقا به کویت سفر کرده است ، روز دوشنبه در محل اقامتش با نخست وزیر اردن دیدار کرد.

به نقل ازخبرگزاری آلمان؛ "عدلی منصور" و "عبد الله النسور" روابط دوجانبه قاهره و امان و زمینه های تقویت هر چه بیشتر مناسبات دو کشور در موضوعات مختلف و برخی مسایل مهم منطقه ای و بین المللی مورد علاقه دو کشور و در صدر آن مسئله فلسطین را بررسی کردند .

"عبد الله النسور" در این دیدار پیام ویژه "عبد الله دوم" پادشاه اردن را تقدیم منصور کرد .
شاه اردن در این پیام با تاکید بر حمایت کامل اردن از مصر برای پیشبرد روند سیاسی این کشور ، اظهار داشت موفقیت و پیشرفت مصر در واقع موفقیت اردن است .

"عدلی منصور" و "عبد الله النسور" موضوعات مهم مورد بحث در سومین اجلاس سران عرب - آفریقا را بررسی و بر اهمیت همسویی مصر و اردن برای تقویت همکاری کشورهای عربی و آفریقایی تاکید کردند .

این دیدار با حضور "ناصر جوده" و "نبیل فهمی" وزیران امور خارجه اردن و مصر ، "محمد الکاید" سفیر اردن در کویت ، بشر الخصاونه سفیر اردن در مصر و زیاد بهاء الدین معاون نخست وزیر
مصر برگزار شد .

" عدلی منصور" امروز همچنین با نبیل العربی دبیرکل اتحادیه عرب درباره موضوعات مهم مندرج در برنامه های اجلاس سران عرب - آفریقا با هدف توسعه همکاری کشورهای عربی و‌ آفریقایی گفتگو کرد .
سومین اجلاس سران عرب _ آفریقا فردا در کویت برگزار می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.