خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

محمود عباس: تنها طرح مصر برای آتش‌بس مطرح است

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مصر تنها میانجی در مذاکرات آتش‌بس نیست، تاکید کرد که طرحی به جز طرح مصر برای آتش‌بس مطرح نیست.

 به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمود عباس در سخنانی در جمع رهبران تشکیلات خودگردان درباره تحولات اخیر در فلسطین و حمله رژیم صهیونیستی به سخنرانی پرداخت و گفت: پیرو نقش مصر در مذاکرات و خواهان پایان درگیری و نابودی در غزه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مصر تنها میانجی در مذاکرات آتش‌بس نیست تاکید کرد که طرحی به جز طرح مصر برای آتش‌بس مطرح نیست.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه گروه‌های شبه نظامی در یرموک مانع بازگشت فلسطینی‌ها به این اردوگاه هستند، تاکید کرد که مسائل سوریه امری داخلی است و ما دخالتی در آن نمی‌کنیم.

اردوگاه یرموک در ریف دمشق از سال گذشته با ورود تروریست‌های مخالف دولت سوریه به عرصه درگیری تبدیل شد و هزاران خانواده آواره فلسطینی که چندین دهه در این اردوگاه زندگی می‌کردند وادار به ترک خانه و کاشانه خود شدند.

ارتش سوریه با کمک برخی گروه‌های فلسطینی به مقابله با تروریست‌ها در این اردوگاه پرداخت و آنها را وادار به عقب نشینی کرد اما همچنان مخالفان مسلح از این منطقه حملاتی را انجام می دهند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.