خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

تاکید اصیل الدین جامی بر هماهنگی بین ارگان ها

همزمان با آغاز به کار رییس جدید امنیت ملی ولایت هرات, اصیل الدین جامی معاون و سرپرست مقام ولایت هرات بر هماهنگی بیشتر بین ارگان های امنیتی و کشفی تاکید نمود.

به نقل از باختر، عبدالصبور ثبات که براساس لزوم دید مقامات مرکزی بعوض جنرال سید امیرشاه سادات بحیث رییس امنیت ملی ولایت هرات مقررشده است به مسوولان امنیتی و اداری معرفی شد.

در مراسمی که به همین هدف در تالار نگارستان بهزاد با شرکت مسولان امنیتی و اداری, ارگان های عدلی و قضایی, نمایندگان مردم در شورای ولایتی برگزار شده بود, معاون و سرپرست مقام ولایت هرات تغییر و تبدیل در اداره های دولتی را یک امر معمول توصیف نمود.

آقای جامی ضمن قدردانی از تلاش های گذشته مسوولان و منسوبان امنیت ملی در امر مبارزه با عوامل هراس افکنی و آدم ربایی, خواهان تشدید این تلاش ها شد و در عین حال هماهنگی و مساعی مشترک بیشتر ارگان های امنیتی, استخباراتی و دفاعی را خواستار شد.

این مقام بلند پایه دولتی برنامه ریزی در جهت پایان دادن به حملات تروریستی و تامین امنیت روانی در بین شهروندان را مهم خواند و خواهان مساعی مشترک نیروهای امنیتی شد.

ماریا بشیر رییس دادستانی استیناف نیزهمکاری دادستانی های سه گانه رادر امرتطبیق قانون با ریاست امنیت را ابرازداشت. تاج محمد جاهد مبارزه قول اردوی ظفر اظهارامیدواری نمود تا تغییرات جدید به نفع صلح و امنیت باشد.

جنرال جاهد تاکید دارد که عامل اصلی بدامنی درهرات ریشه در نیات شوم دشمنان دارد ولی توانایی آنان در حدی نیست که وضعیت امنیتی را برهم زنند.
همچنان فرماندهان امنیه و پولیس سرحدی نیز متعهد شدند تا از امکانات دست داشته در جهت بهبود وضعیت امینتی استفاده نمایند.

عبدالصبور ثبات رییس جدید امنیت ملی هرات که گفته می شود یکی از کادرهای مسلکی ریاست امنیت ملی می باشد در این جلسه به مردم اطمنیان دادکه بااستفاده ازامکانات دست داشته تلاش خواهد کرد تا وضعیت امنیتی بهبود پیدا کند.

در حالی رییس جدید امنیت ملی ولایت هرات بکار آغاز نمود که روز قبل مسوولان ارشد پولیس هرات نیز از وظایف شان برکنار شدند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.