خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

شبکه های جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی مورد حمله سایبری قرار گرفت

محققان یک موسسه امنیتی اعلام کردند: هکرهای ناشناس موفق شدند که شبکه های جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی را از طریق نفوذ به ایمیل های نظامیان این رژیم مورد حمله سایبری قرار دهند.

به روز شنبه گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، محققان موسسه امنیتی بلوکات سیتمز افزودند: این حمله سایبری از چهار ماه پیش آغاز و تاکنون ادامه داشته و احتمالا توسط هکرهای عرب زبان انجام می شود.

وایلون گرانگ محقق این موسسه که حمله سایبری به سایت های ارتش رژیم صهیونیستی را کشف کرد، در این ارتباط گفت: بیشتر برنامه های هک شده توسط ویروس تروجان که از دور کنترل می شود و معروف به ''بویزون ایوی'' است، صورت گرفته است .

وی افزود: هکرها با ارسال ایمیل هایی به برخی صفحه های نظامی رژیم صهیونیستی ادعا می کنند، حامل اخبار فوری نظامی یا ویدیوهایی برای نظامیان این رژیم هستند و در این صورت با باز شدن پنجره هایی می توانند به صفحه های آنها نفوذ و سپس آن را از کار بیندازند.

پیش از این نیز وب سایت های رژیم صهیونیستی در پی حمله جمعی هکرهای ناشناس، مختل و از کار افتاده بودند.

حملات اینترنتی از سال 2013میلادی تاکنون همه ساله در هفتم آوریل (18 فروردین) و با هدف اعتراض به سیاست های رژیم اشغالگر قدس نسبت به فلسطینیان، صورت می گیرد.

گروه ''پاسخ اضطراری رایانه ای'' رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دهها وب سایت متعلق به صهیونیست ها در آن روز هدف حمله سایبری قرار گرفت.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.