خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

واکنش شورای بدخشان به اتهام رییس این شورا

شورای ولایتی بدخشان اظهارات اخیر جنرال بابه جان فرمانده امنیت بدخشان در مورد اینکه گویا عبدالله ناجی نظری رییس این شورا زخمی شدگان مخالفان را برای تداوی به کابل انتقال داده است را به شدت رد و بی اساس می خواند.

عبدالله ناجی نظری رییس شورای ولایتی بدخشان در نشست خبری در شهر فیض آباد ادعای وارده شده بر خودش را به شدت رد نمود و افزود: وی این اتهام را از طریق نهادهای عدلی و قضایی پیگیری خواهد کرد. به گفته نظری، در صورتی که وی مرتکب این خیانت شده باشد، چرا فرمانده امنیت این موضوع را پیش از متهم شدن اش به بی کفایتی اعلام نکرده است که به باور محترم نظری کتمان حقایق جرم است و باید جنرال بابه جان در این مورد به نهادهای عدلی و قضایی پاسخ دهد.

با این حال شماری از اعضای شورای ولایتی بدخشان و فعالان مدنی این ولایت می گویند: جنرال بابه جان پس از آن این اتهام ها را به رییس شورای ولایتی بدخشان وارد کرد که روز گذشته در نشست دادخواهی برای کشته شدگان رویداد جرم متهم به بی کفایتی شد و رییس شورای ولایتی بدخشان از وی خواست که استعفا دهد.

از سویی هم باشندگان بدخشان این اقدام اخیر فرمانده امنیت را جوان ستیزی و شایسته سالاری مقام های دولتی در این ولایت می خوانند.

به گفته آنان محترم نظری پس از انتخاب شدن اش به عنوان رییس شورای ولایتی این ولایت مقام های حکومتی به شمول هیات رهبری ولایت و مسوولان امنیتی را به شدت زیر فشار قرار داده است که بدخشان را بیش از این ناامن نسازند و بدلیل بی کفایتی های شان از کار کنار روند.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.