خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

کنفرانس ویدیویی رییس جمهور با والیان و مسوولان

رییس جمهور و فرمانده اعلی قوای مسلح جمهوری اسلامی افغانستان در حالی که هیات های رهبری وزارت دفاع ملی، وزارت داخله و رییس عمومی امنیت ملی نیز حضور داشتند با والیان و مسوولان امنیتی ولایات بامیان، پکتیا، پکتیکا، خوست، غزنی، لوگر و میدان وردک، و فرمانده قول اردوی 203 از طریق تسهیلات کنفرانس ویدیویی مرکز توحید صحبت کرد.

در این مراسم ابتدا، والی بامیان راجع به وضع این ولایت و چگونگی تدابیر برای آمادگی برای تجلیل مراسم سارک معلومات داد.

رییس جمهور به والی بامیان هدایت داد تا به تیم های پروژه های انکشافی جاپانی ها در آن ولایت زمینه همکاری های لازم را فراهم نماید.

سپس رحمت الله نبیل رییس عمومی امنیت ملی، شرمحمد کریمی رییس ستاد مشترک قوای مسلح و معاون ارشد امنیتی وزارت داخله وضعیت عمومی امنیت در کشور را تشریح کرد و تعداد تحرکات دشمن، عملیات محاربوی قوای امنیتی، حوادث و تهدیدها عمده و دستاوردها و ارقام تلفات قوای امنیتی و دشمن را به فرمانده اعلی قوای مسلح گزارش دادند و در زمینه، هدایات لازم را اخذ نمودند.

رییس جمهور همچنان با رهبری ولایات پکتیا، پکتیکا، خوست، غزنی، لوگر و میدان وردک و فرمانده قول اردوی 203 در مورد وضعیت امنیتی، چالش ها و مشکلات در ساحات مربوط صحبت نمود و از اتخاذ تدابیر لازم توسط مسوولان اطمینان حاصل نمودند.

رییس جمهور از زحمات و فداکاری های نیروهای امنیتی ستایش نمود و به رهبری و مسوولان ولایات مذکور هدایات لازم را صادر کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.