خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

آزادی دوباره "سفیدمیدان" سرپل از چنگ طالبان

مقامات محلی ولایت سرپل از آزادی دوباره منطقه "سفید میدان" یکی از مناطق دورافتاده ولسوالی کوهستانات این ولایت از تصرف طالبان خبر می دهند.

اسدالله خرم یکی از اعضای شورای ولایتی سرپل به خبرگزاری جمهور خبر داد که روز جمعه منطقه "سفید میدان" که چند روز پیش بدست طالبان اشغال شده بود؛ در جریان یک عملیات که توسط مردم کاشان و سفیدمیدان راه اندازی شده بود، این منطقه بصورت مکمل از وجود طالبان پاکسازی شده و فعلا نیروهای خیزش مردمی به سر پرستی چند تن از فرماندهان محلی بنام های "نطاق"، "پیمان" و "حاجی مرادی" امنیت را مناطق شان بدست گرفته اند.
طبق یک خبر دیگر؛ فرمانده امنیه این ولایت به تمامی کارمندان دولتی هشدار داده است که از مسافرت های بی مورد در مسیر شاهراه جوزجان- سرپل خودداری نمایند؛ زیرا به گفته وی؛ این مسیر برای تمامی کارمندان دولتی اعم از نظامی و غیر نظامی نا امن است و رفت و آمد از این مسیر برای آنان خطر جانی به همراه خواهد داشت.
از آغاز سال جاری؛ بیشتر راه های این ولایت از جمله راه ارتباطی سرپل ــ سانچارک و سوزمه قلعه، جاده سرپل- کوهستانات این ولایت، به روی مسافران مسدود بوده و بیشتر مسافران از مسیرهای طولانی و برخی از آنها با پیمودن دهها کیلومتر از مسیر ولایت بلخ و سمنگان به مناطق اصلی شان بازگشت می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.