خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

خورشیدافغانستان

اخبار افغانستان

ترامپ: دموکرات‌ها در حمایت از جامعه آفریقایی‌های آمریکا ناکام بوده‌اند

نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از سیاست‌های دموکراتها در قبال حمایت از جامعه آفریقایی‌های آمریکا به شدت انتقاد کرد.

به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سخنانی در یک راهپیمایی انتخاباتی در ایالت ویسکانسین تاکید کرد: دموکراتها نتوانسته‌اند از جامعه آفریقایی های آمریکا حمایت و حفاظت کنند و در مسائل مهم و اساسی به خصوص امنیت عمومی، آموزش و شغل، به آنها خیانت کرده‌اند.

ترامپ در ادامه تصریح کرد: حزب دموکرات توانسته است رای آفریقایی های آمریکا را کسب کند ولی در حمایت از آنها عملا ناکام بوده و در بسیاری از مسائل مهم و اساسی به آفریقایی های آمریکا خیانت کرده است.

وی افزود: من خواستار رای شهروندان آفریقایی- آمریکایی هستم که امروز در کشور ما با چالش روبرو هستند و خواستار یک آینده بهتر و متفاوت هستند.

ترامپ در سخنرانی های اخیر خود تلاش زیادی کرده است تا حمایت سیاهپوستان آمریکایی را جلب کند. ترامپ گفت: این نخستین وظیفه دولت است تا جان بیگناهان را حفظ کند. این وظیفه ما است تا زندگی را برای والدین آفریقایی- آمریکایی مطلوب تر کنیم، آنهایی که می خواهند فرزندانشان در سلامت کامل از مدرسه به خانه بازگردند.

رفتار نژاد پرستانه و تبعیض آمیز نیروهای پلیس در قبال سیاهپوستان و سایر اقلیت های جمعیتی، با انتقادات و اعتراضات گسترده‌ای روبرو شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.